مجتمع صنعتی کرمان

کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت

مجتمع صنعتی کرمان با مساحت ۳۳,۷۶۲ مترمربع و بهره‌مندی از خدمات ۲۰۰ نفر پرسنل در قالب سه کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت با مساحت ۸۹۰ مترمربع، گلوله فولادی با مساحت ۱,۲۹۵ مترمربع و کارخانه لاستیک روکش با مساحت ۲,۲۷۰ مترمربع در حال فعالیت می‌باشد. مساحت سایر قسمت‌ها به شرح ذیل است:

  • ساختمان اداری با مساحت ۴۷۹ مترمربع
  • ساختمان مهندسی با مساحت ۲۷۸ متر مربع
  • ساختمان تأسیسات با مساحت ۷۹ مترمربع

 

ظرفیت تولید:

  • ظرفیت تولید کارخانه گلوله فولادی ۱۸ هزار تن در سال
  • ظرفیت تولید کارخانه بنتونیت ۱۵۰ هزار تن در سال
  • ظرفیت تولید کارخانه تایر روکش ماشین‌آلات سنگین ۵۰۰ حلقه در سال
  • ظرفیت تولید کارخانه پوشاک صنعتی ۱۵۰ هزار ثوب در سال

کارخانه‌های مجتمع صنعتی کرمان

۱. کارخانه تولید گلوله فولادی

کارخانه تولید گلوله فولادی

کارخانه تولید گلوله‌های فولادی شرکت ارزش‌آفرین با استفاده از تکنولوژی رول فورج در سه خط تولید و ظرفیت ۱۸,۰۰۰ تن در سال، گلوله‌های فولادی 70Cr2 در سایز‌های ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ میلیمتر تولید می‌نماید که مورد استفاده در آسیاب‌های گلوله‌ای صنایع مختلف از جمله فولاد، مس، سرب، سیمان و … می‌باشد.

فرآیند تولید گلوله فولادی

پس از قرار‌‌گیری میلگرد آلیاژی بر روی میز شارژ‌ از طریق رول‌ها، میلگرد به داخل کوره‌های القایی هدایت می‌شود. در کوره‌های القایی دمای میلگرد به ۸۵۰ تا ۹۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و با این دما وارد دستگاه رول فورج می‌گردد سپس با استفاده از قالب‌های رول فورج گلوله فولادی به شکل ایده‌آل و استاندارد تولید و به بیرون هدایت می‌گردد و پس از خروج از رول فورج از طریق کانوایر عملیات PRE COOLING و انتقال به کوئیچینگ انجام می‌شود.‌

۲. کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت

کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت

کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت با برخورداری از آزمایشگاه تخصصی، دارای ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰,۰۰۰ تن پودر میکرونیزه بنتونیت می‌باشد. بنتونیت با خاصیت تورم‌پذیری، خمیری‌شدن، چسبندگی و چسبانندگی، جاذب‌بودن، تغییر خواص ترکیبات عالی در خاک و … دارای مصارف پرشماری است.

۳. کارخانه تولید تایر روکش ماشین‌آلات سنگین

Heavy Vehicle Tyre Repair Factory

کارخانه تولید تایر روکش ماشین‌آلات با ظرفیت سالانه روکش‌کاری ۵۰۰ حلقه انواع تایر ماشین‌آلات سنگین معدنی و راهسازی با استفاده از بهترین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا، تایرهای سایز 33.00 R 51 تا 14.00 R 24 را روکش‌کاری می‌نماید.

LinkedIn
Email